-

În urmă cu două zile a avut loc Adunarea Generală BRAT în care au fost prezentate principalele repere ale activității din ultimul an, situația studiilor și auditului realizat.

În cadrul ședinței, Dragoș Stanca a fost desemnat Președinte BRAT pentru mandatul 2018 – 2020, reprezentant al mediului digital. De asemenea, membrii asociației au ales componența Consiliului Director care va coordona activitatea BRAT pentru următorii doi ani, după cum urmează:

lista brat

Cu această ocazie a fost decisă înființarea pozițiilor de Vicepreședinte BRAT pentru fiecare dintre mediile pentru care asociația realizează studii, standarde sau alte măsurători: presă scrisă, online, panotaj, radio. Vicepreședinții BRAT vor avea atribuții sporite în cadrul Departamentului pe care îl reprezintă.

În aceeași întâlnire, Silviu Ispas, Președinte BRAT în ultimii 11 ani, a fost desemnat Președinte Onorific al asociației, pentru întreaga sa activitate din cadrul BRAT din ultimii 20 de ani: ca angajat în primii ani ai existenței BRAT, membru al Consiliului Director BRAT sau Președinte BRAT.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.

BRAT pune la dispoziția pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.