-

Posturi vacante în Sănătate și Asistență Socială. Află detalii

În acest moment, există un număr de câteva zeci de posturi vacante în Sănătate și în Asistență Socială, la care se adaugă cele 40 de posturi de vacante de director general, din teritoriu, ale Casei Naționale de Asigurări de sănătate.

Locuri vacante - Arad

Asistent medical generalist și infirmieră (2 posturi)
Spitalul Orăşenesc Ineu, Judeţul Arad
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție

Spitalul Orăşenesc Ineu, Judeţul Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, astfel:

asistent medical generalist în cadrul Compartimentului Camera de Gardă;
infirmieră în cadrul Compartimentului de Pediatrie.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

asistent medical generalist:
diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalent în domeniu;
diplomă de bacalaureat;
certificat de exercitare a profesiei/adeverință;
autorizație liberă practică vizată la zi;
cunoștințe operare PC:
vechime în specialitate minimum 6 luni.
infirmieră:
diplomă de absolvire 10 clase;
vechime în muncă nu este necesară.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

24 iunie 2020, ora 09:00: proba scrisă;
24 iunie 2020, ora 14:00: proba practică.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Spitalului Orăşenesc din Ineu, Str. Republicii nr. 2, Judeţul Arad, telefon 0254/511.221.

Locuri vacante - ARGEȘ

Consilier juridic IA
Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș
Tip angajator: Instituții județene
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante de consilier juridic, gradul IA la Biroul juridic.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă de licență în specialitate;
6 ani și 6 luni vechime în specialitate,
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 martie 2020, data limită pentru depunerea dosarelor;
16 martie 2020, ora 09.00: proba scrisă;
19 martie 2020, ora 09.00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, Aleea Spitalului nr. 36, județul Argeș, telefon 0248/287.150, interior 177.

 Locuri vacante - Bacău

Asistent medical (2 posturi)
Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Moinești, județul Bacău
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent

Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Moinești, județul Bacău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, din cadrul Biroului Management Sanitar și Asistență Medicală Comunitară, după cum urmează:

asistent medical (M/PL);
asistent medical principal (PL).
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

asistent medical (M/PL):
diplomă de școală postliceală sanitară în specialitatea asistent medical;
vechime în muncă – 6 luni în specialitatea studiilor ca asistent medical generalist;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. în termen de valabilitate;
asistent medical principal (PL):
diplomă de școală postliceală sanitară în specialitatea asistent medical;
dovada obținerii gradului principal;
vechime în muncă – 5 ani în specialitatea studiilor;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. în termen de valabilitate.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

18 iunie 2020: data limită pentru depunerea dosarelor;
29 iunie 2020, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Unităţii Administrativ Teritoriale Municipiul Moineşti, județul Bacău, telefon 0234/363.680, interior 129.

 Locuri vacante - Brașov

Registrator medical
Centrul de Transfuzie Sanguină Brașov
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție

Centrul de Transfuzie Sanguină Brașov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante de registrator medical.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
6 luni vechime în activitate sector sanitar;
cunoștințe operare PC.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

29 iunie 2020, ora 10:00: proba scrisă;
01 iulie 2020, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Transfuzie Sanguină din Brașov, str. Dr. Victor Babeş nr. 21, judeţul Braşov, telefon 0268/411.735, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Director financiar-contabil
Spitalul „Dr. C. T. Spârchez”, Zărnești, județul Brașov
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de conducere

Spitalul „Dr. C. T. Spârchez”, Zărnești, Str. Policlinicii nr. 12, județul Brașov, organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de director financiar-contabil.

Concursul se organizează la sediul spitalului,

în data de 26.06.2020, ora 10.00 – proba scrisă,
01.07.2020, ora 10.00 – susținere proiect și
02.07.2020, ora 10.00 – proba interviu.
Criteriile specifice pentru directorul financiar-contabil sunt următoarele:

sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic;
au cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor;
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul spitalului, la secretariatul comisiei de concurs până la data de 12.06.2020, ora 15.00.

Condițiile dc participare la concurs, bibliografia și temele pentru proiectul de specialitate se afișează la sediul și pe site-ul spitalului www.spitalcts.ro.

Relații suplimentare se pot obține la nr. 0268/220.309 – secretar concurs.

Director medical
Spitalul „Dr. C. T. Spârchez” din Zărnești, , județul Brașov
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de conducere

Spitalul „Dr. C. T. Spârchez” din Zărnești, Str. Policlinicii nr. 12, județul Brașov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de director medical.

Concursul se organizează la sediul spitalului,

în data de 24.06.2020, ora 10.00 – proba scrisă,
29.06.2020, ora 10.00 – susținere proiect și
30.06.2020, ora 10.00 – proba interviu.
Criteriile specifice pentru directorul medical sunt următoarele:

sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
sunt confirmați cel puțin medic specialist;
au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul spitalului, la secretariatul comisiei de concurs până la data de 12.06.2020, ora 15.00.

Condițiile de participare la concurs, bibliografia și temele pentru proiectul de specialitate se afișează la sediul și pe site-ul spitalului www.spitalcts.ro.

Relații suplimentare se pot obține la nr. 0268/220.309 – secretar concurs.

Locuri vacante - București

Inspector de specialitate și consilier achiziții
Centrul de Sănătate Multifuncţional „Sf. Nectarie” din București
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție

Centrul de Sănătate Multifuncţional „Sf. Nectarie” din București organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, la Serviciul Financiar, Buget, Achiziții, după cum urmează:

1 post de inspector de specialitate:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
vechime în specialitatea studiilor – minimum 5 ani.
1 post de consilier achiziții:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
curs expert achiziții publice;
experiență relevantă în achiziții publice 1 an;
vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

23 iunie 2020, ora 14:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
02 iulie 2020, ora 10:00: proba scrisă;
08 iulie 2020, programare începând cu ora 10:00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Centrului de Sănătate Multifuncţional „Sf. Nectarie” din București, Bulevardul Uverturii nr. 81, sector 6, telefon: 0376/203.291, interior 518.

Locuri vacante - Buzău

Manager persoană fizică
Consiliul de Administrație ai Spitalului de Boli Cronice Smeeni, județul Buzău
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Temporar
Nivelul postului: Funcții de conducere

Consiliul de Administrație ai Spitalului de Boli Cronice Smeeni organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de manager persoană fizică, durată determinată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006, privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, și Ordinul M.S. nr. 1.520 din 22 decembrie 2016, privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice din rețeaua proprie a Ministerului Sănătății și H.G. nr. 286/2011.

Concursul va avea loc la sediul Spitalului de Boli Cronice Smeeni, județul Buzău, în perioada 01.07.2020 – 12.07.2020, desfășurându-se în două etape:

Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, care va avea loc în data 02.07.2020, etapă eliminatorie.
Probă interviu de susținere publică și evaluare a proiectului dc management, care se va desfășura la sediul Spitalului de Boli Cronice Smeeni pe baza temelor-cadru, în data de 08.07.2020, ora 10.00 (probă unică).
Dosarele de înscriere vor fi depuse la sediul administrativ al Spitalului de Boli Cronice Smeeni (secretariat) până la data de 01 iulie 2020, ora 16.00.

La concurs pot participa persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiții:

a) cunosc limba română, scris și vorbit;

b) sunt absolvenți ai unei instituții de învățământ superior medical, economico-financiar sau juridic;

c) sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului sănătății, ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;

d) au cel puțin 10 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;

e) nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

f) sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);

g) nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Dosarul de înscriere trebuie să conțină în principal următoarele documente:

a) cererea de înscriere la concurs în care candidatul menționează funcția pentru care dorește să candideze;

b) copia certificată pentru conformitate a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate;

c) copia certificată pentru conformitate a diplomei de licență sau echivalente;

d) copia certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare în management sau management sanitar prevăzute la ari. 1, alin. (1), lit, c) ori a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;

e) curriculum vitae;

f) adeverința care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă;

g) cazierul judiciar sau declarația candidatului prin care acesta își exprimă consimțământul pentru obținerea extrasului de pe cazierul judiciar de către comisia de concurs conform Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar: republicată, cu modificările și completările ulterioare;

h) adeverința din care rezultă că este apt medical, fizic și neuropsihic;

i) declarația pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;

j) copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care candidatul și-a schimbat numele, după caz;

k) proiectul de management realizat de candidat;

l) declarație pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput și realizat integral de către candidat;

m) declarație pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituția competentă existența conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;

n) declarație pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

În data de 06.07.2020, începând cu ora 10.00, candidații vor efectua o vizită la Spitalul de Boli Cronice Smeeni, sub îndrumarea directorului medical.

Pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. orice persoană poate să își manifeste intenția de a participa la susținerea publică a proiectului de management și poate adresa întrebări candidaților în legătură cu proiectul de management în. perioada 06.07.2020 – 07.07.2020.

Pe pagina web a Spitalului de Boli Cronice Smeeni, respectiv www.spitalsmeeni.ro, se află afișate anunțul de participare și bibliografia de concurs.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului de Boli Cronice Smeeni, Str. Principală, nr.991, județul Buzău, persoană de contact – Negoiță Daniela – Biroul Resurse Umane, telefon 0238/732.800, fax 0238/732.513, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 Locuri vacante - Cluj

Infirmier și supraveghetor de noapte (9 posturi)
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

4 posturi, infirmier, cod COR 532103, pe perioadă nedeterminată, la Centrul de Abilitare și Reabilitare Jucu (probă scrisă și probă interviu):
minim studii generale;
curs de infirmier absolvit cu certificat;
disponibilitate de a lucra în ture, inclusiv sâmbăta și duminica;
vechime în muncă – minimum 6 luni.
1 post, infirmier, cod COR 532103, pe perioadă nedeterminată, la Căminul pentru Persoane Vârstnice Gherla (probă scrisă și probă interviu):
minim studii generale;
curs de infirmier absolvit cu certificat;
disponibilitate de a lucra în ture, inclusiv sâmbăta și duminica;
vechime în muncă minimum 6 luni.
1 post, infirmier, cod COR 532103, pe perioadă nedeterminată, la Complexul de Servicii pentru Recuperarea Copiilor cu Handicap Neuropsihic Ușor și Mediu Nr. 9 „Țăndărică”, Cluj-Napoca (probă scrisă și probă interviu):
minim studii generale;
curs de infirmier absolvit cu certificat;
disponibilitate de a lucra în ture, inclusiv sâmbăta și duminica;
vechime în muncă minimum 6 luni.
2 posturi, supraveghetor de noapte (G), cod COR 532907, pe perioadă nedeterminată, la Centrul de primire a copilului în regim de urgență „Gavroche“ Cluj-Napoca (probă scrisă și probă interviu):
minim studii generale;
vechime în muncă – minimum 6 luni.
1 post, supraveghetor de noapte (G), cod COR 532907, pe perioadă nedeterminată, la Complexul Comunitar de Servicii pentru Copilul cu Handicap – Case de tip Familial Cluj-Napoca (probă scrisă și probă interviu):
minim studii generale;
vechime în muncă – minimum 6 luni.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

29 iunie 2020, ora 09.00: proba scrisă (infirmier);
29 iunie 2020, ora 11.30: proba scrisă (supraveghetor de noapte);
03 iulie 2020: proba interviu (pentru toate posturile).
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului din Cluj-Napoca, str. General Eremia Grigorescu nr. 37-39, Serviciul Resurse Umane, telefon 0264/420.146 şi 0264/420.147, interior 434.

Locuri vacante - Hunedoara

Asistent medical generalist
Spitalul Orăşenesc Haţeg, Judeţul Hunedoara
Categoria postului: Funcție contractuală
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție

Spitalul Orăşenesc Haţeg, Judeţul Hunedoara, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de asistent medical generalist, în cadrul Secției Obstetrică-Ginecologie.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivel studii: diplomă de școală sanitară postliccală sau echivalentă sau diplomatic studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
vechime minimă: 6 luni vechime în specialitate.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

17 martie 2020, ora 16:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
26 martie 2020, ora 10:00: proba scrisă;
30 martie 2020, ora 10:00: proba practică;
01 aprilie 2020, ora 10:00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Spitalului Orăşenesc Haţeg, str. T. Vladimirescu nr. 7, judeţul Hunedoara, telefon 0354/408.894; 0354/408.895, fax: 0354/802.463, interior 133, 134.

Locuri vacante - în toată țara

Director general (40 posturi)
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate Bucureşti
Categoria postului: Funcție contractuală
Județ: Alba - Arad - Argeș - Bacău - Bihor - Bistrița-Năsăud - Botoșani - Brăila - Brașov - București - Buzău - Caraș-Severin - Cluj - Constanța - Covasna - Dâmbovița - Dolj - Galați - Giurgiu - Gorj - Harghita - Hunedoara - Ialomița - Iași - Ilfov - Maramureș - Mehedinți - Mureș - Neamț - Olt - Prahova - Sălaj - Sibiu - Suceava - Teleorman - Timiș - Tulcea - Vaslui - Vrancea (vezi pe hartă)
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de conducere

Concurs amânat până la o dată ce va fi comunicată ulterior, conform MO partea a III-a, nr. 382/05.06.2020.

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, din Bucureşti, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere, vacante, de director general, la:

C.A.S. Alba, C.A.S. Arad, C.A.S. Argeș, C.A.S. Bacău, C.A.S. Bihor, C.A.S. Bistrița, C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș Severin, C.A.S. Cluj, C.A.S. Constanța, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, C.A.S. Galați, C.A.S. Giurgiu, C.A.S, Gorj, C.A.S, Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița, C.A.S. Iași, C.A.S. Ilfov, C.A.S. Maramureș, C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Sibiu, C.AS. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Tulcea, C.A.S. Vaslui, C.A.S. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

pregătirea profesională și experiența necesară executării operațiunilor specifice postului:
pregătire de bază: studii universitare de licență absolvite ca diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă (copie legalizată);
pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/competențe/master/doctorat (dovedite prin acte – copii legalizate);
vechime în specialitate – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens);
activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 5 ani;
candidații vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă;
candidații vor prezenta un curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată;
candidații var prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați standardelor de performanță pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale de sănătate;
să aibă capacitate de exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială);
să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical de specialitate și act doveditor,
să ou fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială ca nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au fost amnistiate sau grațiate);
să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal;
să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise de autoritatea competentă;
să aibă calitatea de asigurați m sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Concurs amânat până la o dată ce va fi comunicată ulterior, conform MO partea a III-a, nr. 382/05.06.2020.

24 iunie 2020: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
26 iunie 2020, ora 10.00 – proba scrisă;
data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la la sediul C.N.A.S., respectiv la sediul C.A.S. Alba, C.A.S. Arad, C.A.S. Argeș, C.A.S. Bacău, C.A.S. Bihor, C.A.S. Bistrița, C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș Severin, C.A.S. Cluj, C.A.S. Constanța, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, C.A.S. Galați, C.A.S. Giurgiu, C.A.S, Gorj, C.A.S, Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița, C.A.S. Iași, C.A.S. Ilfov, C.A.S. Maramureș, C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Sibiu, C.AS. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Tulcea, C.A.S. Vaslui, C.A.S. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, sau la telefon 0372.309.240, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Sursa: http://posturi.gov.ro/

 

Articole înrudite