-

Ce să mănânci ca să scapi de kilogramele în plus, rapid și sănătos

Specialiștii au căzut de acord că silueta suplă și armonioasă se obține din 80% alimentație și 20% sport. Așa că, dacă nu ești un împătimit al sportului, asta ar trebui să fie o veste foarte bună. Așadar, ce să mănânci ca să slăbești?

O veste si mai buna este ca poti manca orice, dar privilegiind alimentele sanatoase si consumand din cele mai putin sanatoase doar in mod exceptional. Transforma o zi din saptamana in cheat day, in care sa-ti satisfaci o pofta, doua, fara teama ca iti va ruina silueta.

Categorii de alimente pe care sa le privilegiezi

Iata, asadar, ce sa mananci ca sa slabesti:

Legume si fructe, care sa reprezinte jumatatea din cantitatea de alimente consumata la o masa;

Carne slaba, care sa reprezinte un sfert din cantitatea de alimente consumate la o masa;

Paine, cartofi si cereale integrale, un sfert din cantitatea de alimente consumata la o masa;

Lactate (o portie) – un pahar de iaurt degresat sau o cana de lapte degresat.

Ce sa mananci ca sa slabesti. Exemple de alimente din fiecare categorie

Din categoria legumelor, consuma zilnic legume proaspete si congelate, zarzavaturi, ardei iute, ceapa, usturoi, ierburi aromatice. Toate acestea au rolul de a accelera arderile.

Din categoria fructelor, poti consuma un fruct proaspat la o masa sau cinci-sase bucati de fructe uscate. Pentru varietate, poti opta pentru gem fara adaos de zahar.

La categoria carne si peste, poti consuma carne de vita, de pui sau de curcan, sunca de pui sau de curcan, muschi file de vita sau porc, peste proaspat, afumat sau marinat, conserve de peste in suc propriu sau sos tomat.

Si pentru ca tot suntem la capitolul proteine, sa nu uitam de oua – patru pe saptamana sunt suficiente.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Foto: pixabay