-

Magneziul este un aliat puternic împotriva stresului şi lipsei de somn

Magneziul este un mineral puternic. Este un nutrient critic care este implicat într-o mulțime de funcții importante pentru sănătatea organismului. 

Vorbim despre sinteza proteinelor, absorbția de calciu, sensibilitatea la insulină, producția de testosteron și multe altele.

Magneziul se găsește în toate țesuturile, dar în primul rând în mușchii, creierul și oasele.

Există serios o listă cu peste 3000 de referințe medicale la deficitul de magneziu, dar cele mari sunt crampe musculare, slăbiciune, insomnie, constipație, dureri de cap și migrene sau obezitate.

Din păcate, deficitul de magneziu este foarte comun în lume, datorită dietei moderne. De asemenea, corpul pierde magneziu în fiecare zi din funcții normale, cum ar fi mișcarea, deci dacă sunteți o persoană activă, aveți nevoie de magneziu pentru o sănătate optimă. (PM)

Somnul insuficient nu numai că afectează starea de spirit, dar ascunde o serie de riscuri pentru apariţia unor probleme de sănătate – obezitate, boli cardiovasculare, diabet. În lupta împotriva oboselii, stresului şi somnului insuficient, un aliat puternic este magneziul, susţin experţi din cadrul companiei de produse naturale de sănătate BetterYou.

Deficitul de magneziu, o problemă pentru aproximativ 70% dintre persoane, provoacă dureri musculare, crampe şi inflamaţii, explică fondatorul companiei, Andrew Thomas.

Mineralul joacă un rol în peste 300 de reacţii biochimice din organism, spre exemplu pentru buna funcţionare a muşchilor, pentru sănătatea oaselor, reglarea tensiunii arteriale.

O cantitate adecvată de magneziu contribuie la reglarea ciclului de somn şi ajută la o odihnă calitativă. Elementul ajută, de asemenea, la reducerea hormonului de stres, cortizolul, care poate afecta somnul. În plus, ajutând la relaxarea muşchilor, magneziul induce o stare de somnolenţă plăcută.

Persoanele care se plâng constant de oboseală, stres şi lipsă de somn pot profita de proprietățile miraculoase ale mineralului, prin administrarea lor sub formă de suplimente nutritive sau prin alimente cum ar fi legumele cu frunze verzi, nucile, cerealele integrale, ciocolata neagră.

SURSA: RADOR.RO

Articole înrudite