-

România îşi găseşte, în ultima vreme, din ce în ce mai bine poziţia pe harta destinaţiilor turistice europene.

Capitala, oraşul Bucureşti, a devenit un loc foarte căutat de amatorii de distracţii, dar şi de cei interesaţi de obiective cultural‑istorice. Regiunea istorică Transilvania şi cetăţile sale medievale, alături de bisericile fortificate din vechile aşezări săseşti, reprezintă un alt element al destinaţiei România care se impune cu tărie.

Se adaugă Delta Dunării, cu biodiversitatea ei de-a dreptul spectaculoasă, sau Nordul Moldovei, cu mănăstirile sale de o rară frumuseţe.

 O altă zonă de interes rămâne Litoralul Mării Negre. Aici, vara, spaţiile de cazare se dovedesc adesea insuficiente. Ziua, pe plajă, abia mai găseşti loc iar noaptea, cluburile sunt arhipline. Marea majoritate a turiştilor este însă generată de piaţa internă.

Proporţia turiştilor străini nu se ridică, încă, la nivelul aşteptat, iar una din cauze ar putea fi promovarea insuficientă a Litoralului peste hotare.

Pentru a răspunde noilor provocări, recent, Primăria Constanţei, cel mai mare oraş românesc de la Marea Neagră, a dat publicităţii o strategie de dezvoltare şi promovare care implică şi staţiunea Mamaia, parte a zonei metropolitane Constanţa.

Citeste continuarea pe Radio Romania International

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept