Cum poți lucra cu băncile pe timpul restricțiilor impuse
Românii cu credite au posibilitatea de a obține, în această perioadă afectată de epidemia Coronavirus, amânări la plata ratelor.

26 Martie 2020, 12:09
Băncile au deschis linii de telefon și modalități de comunicare online prin care pot fi cerute informațiile necesare.
Totodată, interacțiunea cu personalul de la ghișee și manipularea de bancnote sunt de evitat, astfel că au fost concepute soluții alternative.
Pentru persoanele fizice care tranzacționează uzual cu BCR, banca oferă amânarea obligației de plată, la carduri de credit și overdraft, cu trei luni. După această perioadă, clienții vor relua plățile soldului (principal și dobânzi).
„Soluția implică faptul că dobânzile se calculează și vor fi reportate”, au precizat oficialii băncii.
Aceștia au publicat pe site un număr de telefon și au deschis o pagină online specială, unde pot fi solicitate informații pe temă.
Clienții Raiffeisen Bank, persoane fizice cu credite în derulare, au posibilitatea prevăzută deja în contracte de a opta pentru o amânare de până la trei luni la plata ratelor.
Citeste continuarea AICI
Foto: pixabay.com