-

Ai nevoie de un antiinflamator? Află cu ce alimente poți înlocui pilulele!

Scris de

Este posibil să se limiteze inflamația apelând la o dietă antiinflamatoare. Deci, nu pilule, ci alimente!

Într-adevăr, există alimente antiinflamatoare pe care poate fi interesant să le folosim în cazuri de osteoartrită sau când suferim de dureri inflamatorii cronice, de exemplu.

Fructe cu potențial antiinflamator

Anumite fructe deosebit de bogate în antioxidanți (antociani) pot exercita o acțiune antiinflamatoare. Acesta este în special cazul cireșelor care, în plus, reduc durerea în timpul eforturilor intense. Alte fructe bogate în antociani vor avea efecte similare: coacăze, pere, mere, portocale, grapefruit sau chiar kiwi și struguri.

Nuci împotriva inflamației

Și fructele uscate au proprietăți antiinflamatoare proeminente. Acesta este în special cazul nucilor care sunt foarte bogate în omega-3. Acești acizi grași nesaturați vor stimula într-adevăr producția de prostaglandine care vor lupta în mod natural împotriva inflamației. Acest lucru este valabil și pentru alte nuci, cum ar fi migdale, fistic, caju sau alune, știind că, de asemenea, găsim omega-3 în uleiul de nuci sau fructele de mare, de exemplu.

Macroul, ca aliment antiinflamator

Orice aliment natural bogat în seleniu va fi bun pentru combaterea inflamației. Acestea includ macrou, dar și fructe de mare, cereale integrale, ciuperci și andive. Dacă le pregătiți cu cimbru, rozmarin sau busuioc, veți avea un fel de mâncare antiinflamatoare grozav.

Foto: Pixabay