-

De ce nutriționiștii recomandă consumul regulat de nuci. Beneficii pentru sănătate

Nucile sunt un aliment foarte popular, sunt gustoase și pot fi savurate în tot felul de diete. În ciuda faptului că sunt bogate în grăsimi, au o serie de beneficii impresionante pentru sănătate și greutate.

Nucile sunt utilizate pe scară largă în gătit sau consumate ca și gustare. Sunt bogate în grăsimi și calorii. Acestea conțin o carcasă exterioară dură, necomestibilă, care de obicei trebuie să fie deschisă pentru a elibera nucleul din interior.

Din fericire, puteți cumpăra majoritatea sortimentelor de nuci din magazin deja decojite.

Nucile sunt o sursă bună de grăsimi sănătoase, fibre și alți nutrienți benefici. Fiecare tip de nuci oferă beneficii nutriționale diferite.

Nucile sunt printre cele mai bune surse de proteine pe bază de plante. Potrivit mai multor studii, o dietă bogată în nuci poate ajuta la prevenirea factorilor de risc, cum ar fi inflamația, pentru unele boli cronice.

O porție de nuci nesărate (aproximativ 30g) este o gustare care crește vitalitatea și, spre deosebire de majoritatea celorlalte opțiuni, contribuie cu un amestec de vitamine și minerale valoroase organismului uman. (PM)

Un studiu efectuat pe 120.000 de olandezi pe care l-a început în 1986 Universitatea din Maastricht, a concluzionat că un consum zilnic de nuci şi arahide prelungeşte viaţa.

Este suficient să consumăm circa 10 grame pe zi, pentru ca ratele mortalităţii să scadă.

Oamenii de ştiinţă din Asia şi SUA evidenţiaseră deja efectele benefice pe care le au asupra aceste fructe oleaginoase, însă în special în combaterea bolilor de inimă.

Acum, studiul olandez concluzionează că nucile şi alunele ajută la prevenirea diabetului, a afecţiunilor respiratorii şi contribuie chiar şi la lupta împotriva cancerului, scrie Rador.

Foto: pixabay

Articole înrudite