-

ANAF va lansa de mâine un serviciu de dialog online destinat contribuabililor, care va fi în teste până la finalul anului.

Cei interesaţi vor putea beneficia, astfel, de asistenţă pentru accesarea serviciilor disponibile pe portalul ANAF. Pentru alte informaţii de profil contribuabilii mai au la dispoziţie şi un call center, care poate prelua în prezent 90 de apeluri simultan. 

RADOR
Foto: Pixabay

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept