România, la târgul din Milano: tradiţie, artizanat şi tehnologie
Un spaţiu expoziţional de 100 de metri pătraţi, în care fragmente de istorie se împletesc cu tehnologiile avansate, măiestria artizanilor locali şi aromele tradiţionale.
16 Februarie 2018, 09:51
România şi-a prezentat, astfel, oferta sa turistică în cadrul târgului BIT din Milano, între 11 şi 13 februarie 2018. Alături de Ministerul Turismului, standul i-a găzduit şi pe liderii Consiliilor Judeţene Bihor (în nord-vestul României) şi Suceava (în nord-estul ţării), primăriile din Oradea şi Timişoara – capitala culturală europeană în 2021, operatori turistici, companii aeriene şi structuri de cazare.
Vizita ambasadorului României în Italia, George Bologan, la standul României de la BIT Milano, arată rolul cheie al turismului în cadrul cooperării economice bilaterale.
A treia ţară de origine a turiştilor străini în România, Italia a înregistrat un interes în creştere faţă de oportunităţile oferite de teritoriul român, cu peste 240.000 de turişti care au vizitat ţara în 2017, în creştere faţă de anul precedent. În special, interesul turiştilor italieni este stârnit de capitala Bucureşti şi principalele oraşe din Transilvania, unde se poate ajunge uşor graţie numeroaselor rute aeriene.