Sesizări la Protecția Consumatorului prin intermediul aplicației WhatsApp
În cazul neregulilor cu caracter de urgență, sesizările la Protecția Consumatorului se pot face și prin aplicația WhatsApp, potrivit Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorului.
07 Februarie 2022, 15:31
Numărul de telefon dedicat este 0790219551, iar mesajele pot fi transmise doar ca text, însoţit eventual de imagini.
Poate fi vorba de primirea unor facturi incorecte la energie electrică sau gaze naturale, dar și de posibile pericole imediate pentru sănătatea consumatorilor, se precizează într-un comunicat al Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Instituția menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent, care se fac la sediile comisariatelor pentru protecția consumatorilor din teritoriu, fie depuse personal, fie transmise prin poștă sau în format electronic.
Formularul de reclamații online se află pe site-ul instituției.
Foto: pixabay