-

Apicultorii românii au constatat că în perioada pandemiei a crescut consumul de miere

Apicultorii românii au constatat că în perioada pandemiei a crescut consumul de miere şi alte produse sănătoase, în contextul în care în mod tradiţional România nu era o mare consumatoare de produse apicole.

La noi se înregistrează însă şi un fenomen inedit: mierea românească merge în mare parte la export, iar pe piaţa autohtonă există concurenţa mierii din import, mai puţin calitativă.
Apicultorii români produc anual cantităţi semnificative de miere de albine, polen şi alte produse apicole, iar cele mai multe ajung la export, având în vedere consumul încă redus din ţara noastră, potrivit asociaţiilor apicole din Sălaj. Producătorii locali spun că România rămâne un important producător de miere la nivel european, dar pe piaţa românească sunt tot mai multe produse din import, iar unele arată ca mierea şi conţin cantităţi reduse de miere, ceea ce poate induce cumpărătorul în eroare. Apicultorii sălăjeni apreciază că cel puţin la nivel local consumul de miere, polen şi alte produse apicole a început să crească după apariţia pandemiei, populaţia începând să înţeleagă importanţa alimentelor sănătoase în viaţa de zi cu zi.

RADOR
Foto: Pixabay

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept