-

Serviciu de conversație online, destinat contribuabililor, lansat de ANAF

Agenția Națională de Administrare Fiscală va lansa, de luni, 22 noiembrie a.c., un serviciu de chat, destinat contribuabililor, care va fi în teste până la finalul anului.

Potrivit conducerii instituțiie, prin intermediul acestuia, doritorii vor putea beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

În situația în care contribuabilii doresc și alte informații, ei sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi prin telefon.

Call centerul ANAF are în prezent capacitatea de a prelua 90 de apeluri simultan, anunta Radio Romania Actualitati.

Foto: pixabay

Articole înrudite

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept