Ascultă Radio Antena Satelor Live

Au fost anunţaţi constructorii pentru două tronsoane ale Autostrăzii Borş-Suplacu de Barcău

Două firme bihorene, Trameco SA şi Drumuri Bihor SA, fac parte din asocierea care a câştigat licitaţia pentru construirea a două tronsoane ale Autostrăzii Borş - Suplacu de Barcău.

02 Octombrie 2018, 13:25


“Compania CNAIR SA a desemnat ieri, 1 octombrie 2018, câştigătorii contractelor de proiectare şi execuţie pentru două din cele trei tronsoane ale autostrăzii Borş - Suplacu de Barcău, de pe raza judeţului Bihor, subsecţiunile Chiribiş - Biharia şi Biharia - Borş. În urma evaluării ofertelor depuse pentru cele două tronsoane, asocierii Trameco SA - Vahostav SK, a.s. - Drumuri Bihor SA - Drum Asfalt SRL - East Water Drillings SRL i-au fost atribuite cele două loturi între Chiribiş şi Borş, distanţa totală având o lungime de 33,9 km”, a anunţat, azi, într-un comunicat, Instituţia Prefectului Bihor.
Valoarea totală a lucrărilor pe cele două loturi este de 98 milioane euro fără TVA, cu finanţare de la bugetul de stat, iar termenul de realizare a contractului este de 24 de luni pentru tronsonul Chiribiş - Biharia, respectiv 19 luni pentru tronsonul Biharia - Borş.
Asocierea câştigătoare a ofertat, totodată, o perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.
Semnarea celor două contracte va fi iniţiată numai după expirarea perioadei de depunere a contestaţiilor, de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii. În situaţia în care vor fi înregistrate contestaţii, CNAIR va trebui să aştepte soluţionarea acestora.
“În ceea ce priveşte evaluarea ofertelor depuse pentru lotul Suplacu de Barcău - Chiribiş, vă facem cunoscut că acesta este încă în curs de desfăşurare, urmând ca în perioada imediat următoare să fie anunţat şi câştigătorul”, mai arată comunicatul Prefecturii.
CNAIR a organizat licitaţia în luna februarie, fiind a doua în ultimii doi ani. Contractul anterior, cu o asociere de firme spaniole, a fost reziliat în anul 2015, iar anterior, în 2012, cel cu firma americană Bechtel.
Din Autostrada Transilvania, care trebuia să se întindă pe 415 kilometri, între Borş şi Braşov, s-au construit până în prezent 50 de kilometri, între Gilău şi Turda.

Sursa: agerpres.ro
Sursa foto: monitorulcj.ro

Etichete : recomandare
Măsurile de siguranță pentru comunitățile din avalul barajului Vidraru sunt aproape gata
Dezvoltare rurală 26 Septembrie 2025, 14:38

Măsurile de siguranță pentru comunitățile din avalul barajului Vidraru sunt aproape gata

Eforturile de modernizare a infrastructurii hidrotehnice se apropie de sfârșit, oferind o protecție sporită așezărilor din...

Măsurile de siguranță pentru comunitățile din avalul barajului Vidraru sunt aproape gata
Autostrada Moldovei are peste o treime din tronsonul Bacău Pașcani realizat
Dezvoltare rurală 26 Septembrie 2025, 12:54

Autostrada Moldovei are peste o treime din tronsonul Bacău Pașcani realizat

Proiectul autostrăzii Moldovei face pași importanți pe sectorul Bacău Pașcani, în lungime de aproape 80 de kilometri.

Autostrada Moldovei are peste o treime din tronsonul Bacău Pașcani realizat
Construcția podului rutier care leagă România de Ucraina, aproape finalizată
Dezvoltare rurală 03 Septembrie 2025, 11:51

Construcția podului rutier care leagă România de Ucraina, aproape finalizată

Lucrările la podul rutier de mare capacitate din municipiul Sighetu Marmației, județul Maramureș, avansează rapid, fiind...

Construcția podului rutier care leagă România de Ucraina, aproape finalizată
Apă și canalizare în mediul rural: România rămâne în urmă
Dezvoltare rurală 26 August 2025, 14:12

Apă și canalizare în mediul rural: România rămâne în urmă

România înregistrează cea mai mică rată de racordare la rețelele de apă și canalizare dintre țările Uniunii Europene. Dacă...

Apă și canalizare în mediul rural: România rămâne în urmă
România, codașă la racordarea gospodăriilor din mediul rural la apă și canalizare
Dezvoltare rurală 25 August 2025, 17:35

România, codașă la racordarea gospodăriilor din mediul rural la apă și canalizare

România are cele mai scăzute rate de racordare la sistemele de apă și canalizare din Uniunea Europeană. Dacă media europeană...

România, codașă la racordarea gospodăriilor din mediul rural la apă și canalizare
Matca, prima comună din România cu un proiect complet finalizat prin Dezvoltare Durabilă
Dezvoltare rurală 01 August 2025, 15:12

Matca, prima comună din România cu un proiect complet finalizat prin Dezvoltare Durabilă

Comuna Matca, una dintre cele mai importante zone legumicole din România, este de acum și un exemplu de bune practici în...

Matca, prima comună din România cu un proiect complet finalizat prin Dezvoltare Durabilă
Stadiul lucrărilor de reparaţii la podul peste râul Teleajen, DN1A, în zona localităţii Blejoi
Dezvoltare rurală 01 Iulie 2025, 16:25

Stadiul lucrărilor de reparaţii la podul peste râul Teleajen, DN1A, în zona localităţii Blejoi

Având în vedere sesizările primite de la cetăţeni, interesul mass-media cu privire la acest subiect, precum şi faptul că...

Stadiul lucrărilor de reparaţii la podul peste râul Teleajen, DN1A, în zona localităţii Blejoi
Dezvoltare rurală 12 Iunie 2025, 10:13

Zaghen sau cum renaşte o zonă umedă din lunca Dunării cu ajutorul fondurilor europene

La marginea oraşului Tulcea, în lunca inundabilă a Dunării, natura şi-a recăpătat drepturile pe un teren care, în urmă cu...

Zaghen sau cum renaşte o zonă umedă din lunca Dunării cu ajutorul fondurilor europene