-

Se mănâncă sau nu coaja de banană? De ce este considerată un superaliment?

Coaja de banană conține multe substanțe utile, spun nutriționiștii britanici și americani.

In primul rand, contine o multime de fibre care regleaza activitatea intestinelor. De asemenea, este bogata in magneziu, potasiu, vitaminele A, C, B6, B12 si proteine.
Vitamina A este buna pentru dinti, oase si tesuturi moi, iar vitamina B6 imbunatateste sistemul imunitar al corpului, creierului si inimii. Regleaza nivelul zaharului din sange si imbunatateste starea de spirit. Vitamina B12 este importanta pentru creier si sistemul nervos, scrie DoctorC.ro.
Incă din 2011, oamenii de stiinta au raportat prezenta polifenolilor si carotenoidelor in cojile de banane, care accelereaza metabolismul.
Aproape nu are calorii. Iar fibrele au garantat o senzatie de satietate. Exista, de asemenea, dovezi ca scade colesterolul.
Oamenii de stiinta au descoperit recent serotonina in scoarta – un hormon care imbunatateste starea de spirit.
Exista, de asemenea, multa luteina, care previne dezvoltarea cataractei si a degenerescentei maculare.
Nutritionistii subliniaza ca bananele sunt de obicei tratate activ cu pesticide.
Prin urmare, ar trebui fie sa cumparati banane organice, fie sa le spalati cu grija. Coaja in sine poate fi folosita ca hrana gatita, uscata sau in smoothie-uri.

Foto: Pixabay

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept