Record: Un bărbat a vizionat filmul 'Spider-Man: No Way Home' de 292 de ori
Un bărbat din statul american Florida a stabilit un nou record mondial după ce a vizionat filmul 'Spider-Man: No Way Home' de 292 de ori, au anunţat reprezentanţii Guinness World Records, citaţi de CNN.
18 Aprilie 2022, 14:51
Ramiro Alanis deţinuse acelaşi record - stabilit la categoria 'cele mai multe prezenţe cinematografice la acelaşi film' - în anul 2019, când a vizionat lungmetrajul 'Avengers: Endgame' de 191 de ori.
Însă în anul 2021, Arnaud Klein a doborât acel record după ce a vizionat pelicula 'Kaamelott: First Installment' de 204 ori, potrivit unui comunicat publicat de Guinness World Records.
Pentru a-şi recupera titlul, Ramiro Alanis a petrecut în total 720 de ore - sau 30 de zile - vizionând cel mai recent film al francizei 'Spider-Man' între 16 decembrie 2021 şi 15 martie 2022. În primele săptămâni din cadrul tentativei sale, el a asistat la cinci proiecţii consecutive ale acestui film în fiecare zi.
Ramiro Alanis a estimat că a cheltuit aproximativ 3.400 de dolari pe bilete la cinematograf într-o perioadă de trei luni.
Bărbatul din Florida a dezvăluit că a dorit să stabilească acest record în onoarea regretatei sale bunici, Juany, potrivit reprezentanţilor Guinness World Records. 'Ea a fost principala mea susţinătoare şi am vrut să păstrez acest record', a declarat Ramiro Alanis.
Regulamentul Guinness World Records stipulează că 'un film trebuie să fie vizionat independent de orice altă activitate', iar tânărul din Florida nu a dormit, nu şi-a folosit telefonul mobil şi nici nu a mers la toaletă în timpul vizionărilor sale. Mai mult decât atât, Ramiro Alanis a stabilit noul record într-o perioadă în care s-a achitat totodată de obligaţiile lui familiale şi profesionale.
Sutele de vizionări l-au făcut pe Ramiro Alanis să devină un expert în scenariul acestui lungmetraj, iar el le-a dezvăluit reprezentanţilor Guinness World Records că poate 'să recite destul de bine dialogurile, pe de rost, odată cu derularea filmului'.
Foto: pixabay